China Glaze - Innocence

Jag har haft svårt att hitta det perfekta "naturliga" lacket som lever upp till  mina skyhöga krav. Endera är nyansen inte rätt, formulan är svårmålad och är trögtorkad eller så ger lacket upp och börjar flaga snabbare än man kan säga "diskmedel". Men nu. Nu äntligen har jag hittat en keeper. Jag är ganska så svag för China Glaze överlag då jag de är jämnare i kvalitet än tex OPI, har spännande kollektioner och har en bra kork (Mycket viktigt!). CG Innocence är svagt rosa men inte tillräckligt för att man ska tänka "jaha, ett rosa nagellack!" om ni förstår vad jag menar.. Jag är nämligen inget fan av ljusrosa lack just nu. Alls. Ja, inte på mig i alla fall.

Passar även ypperligt till fransk manikyr!


Et voilà!
Eller som Kissie skulle skriva "WOLÁ" :)

Kommentarer
Postat av: mathilda

vart köpte du det ?

2011-11-25 @ 18:01:45
URL: http://mathildutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0