Hårresande!

Jag är himlans sugen på att göra nått med moppen som bor på mitt huvud numer. Jag har provat det mesta när det gäller frisyr och färg men kan liksom aldrig landa i en look och byter ofta. Jag är egentligen blond men har kört på rött, brunt, svart, randigt, platina, 50/50 blont/svart osv.. Längden har varierat från pojkkort till skulderbladslång och jag har haft ungefär alla sorters lugg och uppklippningar i boken.
Förra året sportade jag den här färgen. Tröttnade efter ett tag, men är lite inne på rött igen.. Hm..
Just nu är jag himla suktad av den här modellens frisyr och färg.
Bild: www.shopbop.com
Samtidigt är jag lite inne på att köra en favorit i repris och bli "naturligt blond".

Varför blir jag alltid så sugen på förändring så här års?

Kommentarer
Postat av: ida

rött rött rött, fint juu!

2009-12-04 @ 23:23:05
URL: http://metrobloggen.se/almostpretty
Postat av: Linda

Hihi.. Ja, det vet jag att du tycker :) himlans fint faktiskt!

2009-12-05 @ 11:46:51
URL: http://barasmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0