Det här med lösögonfransar...

Jag är inne och slösurfar på aftonbladet och råkade klicka in på en artikel i Sofis Mode om lösögonfransar. En guide som ska lära oss "Fixa Fox flörtiga fransar". Tyvärr tror jag inte att det finns en guide i hela världen som kan hjälpa mig med mina lösögonfransbekymmer.. Om de inte hamnar snett så lossnar de helt eller delvis och jag lyckas liksom aldrig få till några Megan Fox-fransar. Livet är orättvist.
Här är en bild från två år sedan när jag lyckades helt OK med falskisar. 10 min senare låg de i urringningen.
Hur sjutton ska man göra för att de ska stanna på plats en hel kväll?

Kommentarer
Postat av: Tess

Bra lim är det viktigaste för mig när jag sysslar med lösögonfransar. Duo lash adhesive är det absolut bästa och en tub räcker i evigheter.

Finns att köpa i MAC-diskarna, på kicks och i välsorterade skönhetbutiker :)

2009-12-03 @ 22:19:04
Postat av: Linda

Tack för tipset! Limmet som brukar följa med är kanske bara att slänga. Till nyår blir det lite Duo lash adhesive och kanske prova några andra lösfrallor. Har provat de flesta billigare varianterna, dags att uppgradera!

2009-12-04 @ 15:26:34
URL: http://barasmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0